Szanowni Państwo,
Oddajemy do Waszej dyspozycji HELP DESK – system zgłaszania problemów technicznych związanych z obsługą informatyczną jednostek prowadzonych przez PIGB POMERANIA.
Prosimy o dokładne wypełnianie formularza zgłoszeń – w szczególności danych osobowych – Imienia i Nazwiska oraz POPRAWNEGO adresu email i numeru telefonu.
Każde zgłoszenie będzie przez nas sprawdzone i zweryfikowane – status zgłoszenia można śledzić po zalogowaniu się na podany w zgłoszeniu adres email. Używanie jednego adresu email przypisanego do danej jednostki będzie wyświetlać statusy wszystkich dokonanych zgłoszeń.
Aby prawidłowo wypełnić zgłoszenie, prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją.
W prawym górnym rogu strony jest link [HELP DESK] do logowania do formularza
Po przejściu na koleją stronę wpisujemy swoje dane w polach pod napisem LOGIN GOŚCIA i wciskamy przycisk ZALOGUJ
Po zalogowaniu do systemu prosimy o dokładne wypełnienie formularza z dokładnym opisem problemu oraz danymi kontaktowymi.
Państwa zgłoszenia przesyłane są do nas natychmiast i numerowane wg kolejności zgłoszeń.Dokładamy wszelkich starań, aby pomoc techniczna odbywała się najszybciej jak to tylko możliwe. W przypadku braku możliwości wysłania zgłoszenia elektronicznego – prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 504 868 348.
Dziękujemy.